Երաշխիքային սպասարկում

Hamakrgichner.am erashxiqayin spasarkum

Երաշխիք տրվում է գրեթե բոլոր ապրանքներին, երաշխիքային սպասարկման ժամանակը նշված է յուրաքանչյուր երաշխավորված ապրանքի էջում:
     Երաշխիքային սպասարկումը կատարվում է միայն երաշխիքային կտրոնի առկայության դեպքում, կորցնելու դեպքում այն չի վերականգնվում:
    Երաշխիքային սպասարկումը լիովին անվճար է:
    Ապրանքը տեղափոխելու ծախսերը հոգում է գնորդը:

Երաշխիքային սպասարկումը չի գործում հետևյալ դեպքերում՝

  • բացակայում է երաշխքային կտրոնը,
  • բացակայում է ՀԴՄ կտրոնը,
  • ապրանքի վրա բացակայում են երաշխիքային պիտակները,
  • կատարվել է սխալ էլեկտրական սնուցում,
  • առկա են ֆիզիկական վնասվածքներ,
  • սարքի մեջ օտար մարմնի առկայության դեպքում(հեղուկ, միջատ և այլն)
  • սարքի վրա վերանորոգման փորձեր են իրականացրել այլ անձինք,
  • ծրագրային ապահովումների վրա,
  • մարտկոցների վրա,
  • սնուցման բլոկների վրա,
  • սնուցող սարքերի վրա:

Իմ զամբյուղը

close